▬▬ yee

Tuesday 8 May 2012

stupid dupid love

.




我们都怕痛 这歌让我莫明的伤感


你不再爱我


越是想看 越是证明 自己有多白痴 , =')


..it only proves that how stupid I'm


127 days had already past for a long time , but I'm still missing you


how come have a such stupid dupid person , I , Yee in this world? ><


you won't care ady you had left for a long, long time ago..


but I still care about you .. ='(


127日 见证着 我们的爱 早已结束了


还在跟自己纠结什么 大笨蛋 他早已走远了


陪你走到最后的 只有你自己 别再傻了 
(很想大声痛哭 谁的肩膀能借我靠呢? T.T)


试着学着放下 可是 做得到吗


每次说 看透了 却怎么还1直耿耿于怀 你做过的事


会吃你的醋 觉得这样超级白痴诶~


真是的~~


热闹时 好笑时 会大笑


但 1旦静下来1个人时 却又跟自己过不去


要是能够 我也不想的吖


你冷了 我却死性不改


真的很想放过自己


笨蛋 argh >< ~~~


你最近还好吗 要好好照顾身体吖


我也会加快脚步向快乐出发 , =)




.

No comments:

Post a Comment

my beloved grandpa‘s bday

my beloved grandpa‘s bday

Ah Gong's BDay

Ah Gong's BDay