▬▬ yee

Tuesday 18 October 2011

微笑 smile . =)


.

命中注定

祂也不要我去

逃课1

没有理由


1

1个人

1辆老铁马

1个沙滩

1片大海

1片天空

1声呐喊

1句讨厌你

让我很痛快

~  终于可以松口气


伱给了我 那么多的暴风雨

是不是 在哪个时候 在某个地点

你会赐我1道彩虹呢

没关系 我会坚强的 等待伱那份礼物  =)

我相信伱是公平的……


我撑得很辛苦 你知道吗

原来是自己想了那么多骗自己的借口

其实你什么都懂

只有我1直的相信

你会相信我

结果 都不是 只是自以为


哭过了

就要微笑

哪怕站在面前的那1个是魔鬼

也要用真心

真诚的向它微笑


没有人义务让1个人开心

只有自己 才能给自己1个灿烂的微笑


昨天的眼泪 告诉我 你们不需要我

不! 是从来都不需要……

说好不再为你哭

眼泪告诉我 你很幸福

安慰那1句结束


说好的再见 不会保留

11 是时候结束了

静下心来 好好想以后的路 该怎么走

1 为的是自己 再不是别人

忘了过去 开往明天的旅行

我相信 1定可以 我也是

不要在乎别人怎么想 最重要的是自己怎么看 (有点难 努力1定可以)


All your love and gentlemen are the last episode

你的温柔体贴 是最后的预言

We are just strangers who met again but it was the last time .  never meet after the corner 

我们只不过是再次遇见的陌生人 最后1次了 转角不会再见

I hope I can do it let the yesterday be yesterday never turn back again

我想我做得到 把昨天当做最后1 不再回头

I might not look like before but I promise I will be better than ‘HER’ME

或许我真的变了 但是我会过得比她好

SHE is not his angel  He is not HER prince

不属于他的天使 不属于她的王子



'anyone can live without anyone else in this world'

being single wasnt bad

I took the courage to separate and give up everything including happiness that you gave me

Its worth, you blamed me though

too much mistakes and misunderstanding between us

love has no wrong or right

love is blind and unfair

it needs much toleration and trust

I reminisced all the memories, sweet and sour

We did nothing wrong just the timing always goes wrong between us

everything is gonna be alright

this might be the last post about you

and from now on no more tears,  I swear ..

tomorrow will be better than tonight  =)

don't think so much

just go for it

but make sure that nice really mean nice .


.

No comments:

Post a Comment

my beloved grandpa‘s bday

my beloved grandpa‘s bday

Ah Gong's BDay

Ah Gong's BDay